این کراتینین 5 به معنی نیاز به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مطمئنا درمان خون آلودگی:این کراتینین 5 به معنی نیاز به دیالیز

این کراتینین 5 بدین معناست که به دیالیز نیاز diálisisLa کمکی نمی کند کاهش سطح بالای کراتینین موثر و به سرعت، اما بیماران نیازی به شروع دیالیز مگر اینکه سطح کراتینین شما تا حدی افزایش یافته است. در موارد شدید، بیمار ممکن است پیشنهاد به انجام دیالیز، هنگامی که کراتینین خود بالا می رود به 5.Sin اما این بدان معنا نیست که همه بیماران کلیوی که کراتینین سطح است 5 و یا حتی بالاتر باید دیالیز انجام دهد.

اگر بیماران نارسایی حاد کلیه، کراتینین بالا 5 باید توسط برخی از مشکلات دیگر خطرناک مانند ادم ریوی، فشار خون بالا نسوز، اسیدوز متابولیک، التهاب شدید، و سطح تا sucesivamente.Son این مشکلات جدی و نه بالا کراتینین همراه نیاز به بیماران با نارسایی حاد کلیه به شروع دیالیز oportuna.A از این نقطه، ما بیماران با کراتینین 5 و نارسایی حاد کلیه ممکن است لازم باشد می دانم که به دیالیز به موقع برای جلوگیری از نارسایی حاد کلیه می شود نارسایی مزمن کلیوی.

اگر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، کراتینین 5 است به حدی زیاد نیست که بیماران باید شروع به انجام دیالیز در اکثر casos.Es می گویند، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه با کراتینین ممکن است هنوز یک شانس برای خلاص شدن از شر داشته دیالیز.

مطمئنا درمان خون آلودگی: نه تنها می تواند خون و دیالیز تمیز اما هیچ بهبودی از سلول های کلیه معلول پرسید. سلولهای بیشتری کلیه بازگشت به کار، سطح عملکرد کلیوی از بالاترین در pacientes.Mientras عملکرد کلیه از بیماران به 20٪ افزایش می دهد، لازم نیست که در مورد دیالیز نگران باشید.

سلولهای بنیادی -therapy: در سال های اخیر، سلول های بنیادی درمان شروع به در درمان بیماریهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، این درمان در بازسازی ساختار فیلتراسیون کلیه تمرکز دارد.

اگر شما با کراتینین 5 یا بالاتر تشخیص داده، شما باید درمان بلافاصله کنند. مهم نیست که شما تحت درمان هستند، شما باید یک بیمارستان خوب را انتخاب کنید و درمان صحیح شرایط.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2065.html

 





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 1167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: